Social Icons

.

środa, 13 lipca 2016

Wyrwane z pamiętnika #1: RAW 13.07.2015

Kliknij >>Czytaj Więcej<< aby przeczytać
13.07.2015

To właśnie tej daty, to właśnie równy rok temu, Charlotte, jak i Becky Lynch oraz Sasha Banks zadebiutowały w głównym rosterze federacji WWE.

A jak to się zaczęło...
________________________________________

W ringu stoi już Team Bella. Alicia Fox, Brie Bella oraz Divas Champion Nikki Bella.
Mistrzyni ma mikrofon i zaczyna przemawiać.
Nikki: Więc.. 23 listopada zeszłego roku pokonałam AJ Lee i zostałam waszą mistrzynią Div WWE. Dziękuje. I przez te 232 dni broniłam tego tytułu przed każdą moją przeciwniczką. Dawałam każdej Divie szansę! Nie miałam żadnych przerw! Jestem definicją nieustraszenia. I nieważne czy to jest w tym ringu, na czerwonym dywanie, w reality show, w filmie nieważne jak to nazwiecie, ja jestem Total Divą. Teraz z moją kochaną siostrą Brie i Foxy u mojego boku Team Bella stał się nie do zatrzymania.

Dominujemy tutaj. My trzy mamy władzę, ponieważ ja posiadam to. *Wznosi tytuł w górę*
Nasza trójka podejmuje decyzje w tej dywizji, my tu rządzimy. Żadna Naomi, Paige lub jakaś inna WWE Diva. Żadna z nich i to żadna z nich..Nagle przerywa theme song Stephanie McMahon!
Córka Vince'a zjawia się na rampie i schodzi do ringu.

Stephanie: Przepraszam Nikki ale sposób w jaki mówiłaś,że rządzisz tą dywizją brzmiał jakbyś faktycznie rządziła dywizją Div, rządziła całym WWE. Wyjaśnijmy to sobie. JA rządzę WWE.
Cała legacja WWE spoczywa na moich barkach, w tym też dywizja Div. Ale macie rację.
Team Bella jest nie do zatrzymania. Nie było tutaj takiego poziomu kompetycji, którego ja oczekuję, którego wszyscy tutaj oczekują. Dzieje się rewolucja kobiet w rozrywce sportowej.
Nieważne czy jest to kobieca piłka nożna, UFC czy tennis. Kobiety zostawiają po sobie ślad i teraz przyszedł czas na nas aby stworzyć takie zmiany w dywizji Div właśnie teraz.

Ale nie dokonam tego sama. Więc najpierw powitajmy tutaj kobietę, która próbuje wprowadzić takie zmiany.. Paige!

Przy sporym popie wychodzi Paige, która w charakterystyczny dla siebie sposób zjawia się na rampie, zdejmuje kurtkę i wchodzi do ringu podczas gdy rozbrzmiewa głos
Nikki: Nie rozumiem dlaczego Paige jest tutaj. Szczerze ile razy Paige zawiodła? Ile razy?
Brytyjka zlewa słowa mistrzyni, wskakuje na krawędź i już po chwili jest w pierścieniu.
Stephanie: Poczekajcie chwilę... Nikki, Paige jest tutaj, ponieważ ja chcę by ona tutaj była.
Więc może przestać tak pyskować, ponieważ zajdą tutaj wielkie zmiany, które zaczną się już teraz.
Ja chcę tej rewolucji tutaj w WWE, Paige też chce tej rewolucji ale nie potrafi wprowadzić jej sama. To jest coś większego. Potrzebujesz wsparcia ale z jakiegoś powodu nikt nie chce stanąć po twojej stronie. Ale ja znam kogoś kto chce. Ktoś kto musiał samodzielnie walczyć o wszystko kiedykolwiek osiągnąć. Ktoś kto nie boi się ognia. Ktoś kogo chciałabym mieć ze sobą w okopach. Więc w tym momencie do Paige dołączy..
BECKY LYNCH!!!

Rozbrzmiewa energiczny theme Irlandki, która już zjawia się na stage'u i po chwili wbiega do ringu! Tam pozuje pomiędzy linami i przytula się z Paige.

Stephanie: Kiedy patrzę na to..wciąż jest przewaga liczebna. Paige i Becky.. ich jest 3 w Teamie Bella. Więc siły z Paige połączy kobieta, która urodziła się do tego biznesu. Ktoś kto jest wysokiej stylizacji oraz profilowania. Ktoś kto mówi, że jest genetycznie lepsza. Panie i panowie.. CHARLOTTE!!!

Pojawia się była mistrzyni kobiet NXT, która wchodzi w swoim stylu. Przytula Paige i w końcu cała trójka to robi, po czym wznoszą ręce zwyciężczyń.

Stephanie krzyczy "Woooo!" aż słyszymy "Amazing!" Na rampie zjawia się Naomi oraz Tamina. Naomi: Moment! Zaczekajcie chwilę! My mamy niedokończone sprawy z Bellaskami oraz Paige. Stephanie: Naomi, bardzo się cieszę,że tutaj przyszłyście.
Naomi: Widzisz..Stephanie. Jesteśmy konkurencją, której potrzebujesz. Więc kiedy w końcu dostaniemy to na co zasługujemy?
Stephanie: Właśnie tak Naomi i Tamina powinnyście tutaj być! Powinnyście zająć swoje miejsce
i jestem dumna z tego, że to robicie. Ale wiecie, że jest jeszcze ktoś kto myśli dokładnie tak jak wy. Ktoś kto także nie boi się postawić innym i zobaczyć okazję, wyczuć ten moment.
Ktoś kto nazywa się The Boss! I jest obecną mistrzynią kobiet NXT..
SASHA BANKS!!!

NXT Women's Champion jest już w ringu.
Stephanie: Pozwól, że zapytam Nikki. Czy to miałaś na myśli kiedy mówiłaś, że szukasz konkurencji? Panie.. ja postawiłam stół z szansą, a teraz chce zobaczyć kto ją zabierze.
Szefowa wychodzi z pierścienia, a każda Diva spogląda na inną.

Team Bella przechodzi na środek pierścienia, a za nimi ustawiają się Charlotte, Paige i Becky.
Po chwili trójka osaczonych kobiet obraca się i przed sobą widzą Face Divy.
Fani skandują "This is Awesome!".
W końcu Nikki z pewnością chce wyjść z ringu, jednak Sasha Banks zaczyna ją atakować, i każdy na każdego!

Charlotte bije się z Taminą, Becky z Brie, Paige z Naomi, Sasha z Alicią! Nikki leży w jednym z narożników. Blondynka wyrzuciła Samoankę z ringu i zabrała się Bellę, która okopywała jej przyjaciółkę. Odbija ją o liny i wykonuje przepiękny Dropkick! Odskakuje i lecą Chop'y w stronę Mistrzyni WWE jak i również Foxy!

The Nature Girl obrywa Enzuigiri od Naomi.
Chwilę później Anti-Diva daje jej Side Kick! Mamy również P.T.O! Długo to nie trwało, gdyż Tamina wykonuje Superkick'a w głowę Brytyjki.

W tym czasie Banks góruje nad Lisicą. Snuka dostaje Forearm od Nikki. Naomi daje kopa Belli, ale sama została zaatakowana przez jej siostrę. Banks trzęsie głową Alicii w narożnik przez nogę, aż w końcu idzie Running High Knee! To samo posyła w stronę Brie. Biegnie w narożnik, w którym znajduje się Lynch i pudłuje! Irlandka wykonuje Springboard Side Kick!

Brie atakuje rudowłosą. Alicia ustawia Charlotte do Scissors Kick ale blondynka ją podcina i wykonuje Figure 8! Becky Lynch Dis Arm Her na Brie Belli!
Nikki próbuje ją wyciągnąć, ale do pierścienia wchodzi Sasha i aplikuje Bank Statement na Mistrzyni Div!
To DIVAS REVOLUTION!
Widownia skanduje: NXT! NXT! NXT!

Do kwadratu powoli wchodzi Paige i NaoMina. Divy żółtej tygodniówki puszczają Team Bella, fani ponownie skandują "This is AWESOME!" a Face'ówny zaczynają kłócić się z Heelkami.
Stephanie z dumą stoi na rampie przyglądając się zawodniczkom, a Bellaski poobijane wychodzą
z areny.

Team Paige jak i Team B.A.D. wznoszą ręce ku górze.

Video:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates